Queen Hulda is holding it down for Rawww, Poncahontiss & Connie. (She did say Connie ...right?) Oh and let me not forget Whacko Whacko. We all need to bow our heads in silence and pray for Flavor Flav. *bows head and prays

20 seconds later...

My patience is missing in action today. So this is a Saturday evening treat for those who are bored. It's also a chance for The Q. to entice you to finally visit www.flavoroflovecasting.com and VOTE for FLAVALICIOUS a.k.a. Licious. She is hanging tough in the top 20. However, we only have 24 days to go. And some funny business is going on if you know what I mean.



Credit: Queen Hulda

An impatient Qmoment!

12 comments

  1. steups // 11/8/07 8:31 PM  

    Da hell?

  2. The Q // 11/8/07 8:42 PM  

    I am going to hell for posting that. I know it.

  3. steups // 11/8/07 8:44 PM  

    Lol, is she a contestant?
    For something?

  4. The Q // 11/8/07 8:49 PM  

    She is a voter on the 'Flavor of Love 3' casting site.

    She is cheering for her favorites. Lawd hammercy if they make it in the house they have Queen Hulda to thank. I am off to lay down.

  5. Aurelius (aka bhattipimpin88) // 11/8/07 8:51 PM  

    lol that lady is a bit odd...

    does anyone wanna see an FlavaLicious Movement video??

  6. steups // 11/8/07 8:53 PM  

    lay down? At 6pm?
    Yeah Aure, let's put it up

  7. Aurelius (aka bhattipimpin88) // 11/8/07 8:54 PM  

    lol I'll show you guys it when I film it lmao. But maybe I'll have some time tonight to have one for tomorrow. I'm working on my new site, aureliusvideos.com

  8. steups // 11/8/07 9:23 PM  

    that site is gonna be great. let me know when it's ready to be linked

  9. Aurelius (aka bhattipimpin88) // 11/8/07 9:38 PM  

    yea, if I can figure how to make it lmao. Qgasm has a .com, doesn't it?

  10. steups // 11/8/07 9:42 PM  

    yeah, but it's not yet developed. She's working on it though.
    I'm heading out but let me know if you need help.

    My first advice is download filezilla

  11. here4beer // 12/8/07 10:43 AM  

    What in the hell?? That lady has some serious issues. S.E.R.I.O.U.S.

  12. Oscar // 12/10/07 12:19 AM  

    Her ass got tired at the end!

eXTReMe Tracker