new-york-lala-i-love-new-york-reunion-show


According to her friend DJ Bucky Blends, it was bought at the Versailles Boutique on West 8th Street in Manhattan.
Not certain about this, but Versailles is owned by Tony Khayat.
Tony Khayat is also the owner of L'impasse (across the street from Versailles). L'impasse is the boutique where rapper Foxy Brown allegedly stole 2 belts worth $800.
Just thought you should know that.

The dress looks great on her but even I know you should not wear that bra with that outfit.




Credit: I got it from somewhere but that bitch deserves no credit.

297 comments

  1. Jane // 15/4/07 7:19 PM  

    Testing comment

  2. steups // 15/4/07 7:21 PM  

    Haahaha, why are you testing, Jane?
    Is that even a bra?

  3. lareigna // 15/4/07 7:24 PM  

    Oh Jesus.

    NY never fails to disappoint me.

    That bitch has NO real friends.

    No one to tell her that weave is fucked up.

    No one to tell her that she has too much makeup on.

    No one to tell her if she is going to insist on a wearing a bra with that dress to at least wear a bra that is nude colored or don't fucking wear the dress.

  4. steups // 15/4/07 7:29 PM  

    I think you've pointed out her color coordinating problems before, lareigna.
    I think you first said it on the Podcast

  5. revenge // 15/4/07 7:39 PM  

    you know they have tape.

    you know special tape to give you that "my boobs are so fucking perking" look

    does she do it on purpose?

    perhaps.

  6. Aurelius (aka bhattipimpin88) // 15/4/07 7:42 PM  

    lol the comments are back!!!

  7. Nika // 15/4/07 7:46 PM  

    Stunning dress.....NY is simply wearing it so wrong with the bra and makeup...UGH.

  8. chitownsweetie336 // 15/4/07 7:47 PM  

    That picture does la la's shoes no justice

  9. steups // 15/4/07 7:48 PM  

    Mr NY, prove it!
    Lmfao

  10. steups // 15/4/07 7:49 PM  

    Comments are off again, until that idiot finds something else to do with his time

  11. steups // 15/4/07 7:56 PM  

    Y'all can comment again until the spammer returns

  12. Anonymous // 15/4/07 7:56 PM  

    those boobs were a mistack

  13. Aurelius (aka bhattipimpin88) // 15/4/07 7:57 PM  

    wait, when did Lala have her baby???

  14. sayitright_maneater // 15/4/07 7:58 PM  
    This comment has been removed by the author.
  15. misterballer // 15/4/07 7:58 PM  

    lmao what a prick. Dang her bra be lookin like a kangaroo pouch.

  16. steups // 15/4/07 8:05 PM  

    lmao at kanagroo pouch...who do you know maneater?

    She had her baby about a month ago, I think

  17. steups // 15/4/07 8:06 PM  

    Ohhh, the bitch's site where I got the story.
    Yeah, he keeps linking me tot he ite so I went.
    It's a nice looking blog but if he wants to spam me, I'll pillage and plunder.

  18. lareigna // 15/4/07 8:14 PM  

    It looks like it is going to be a very interesting night.

    And I don't think I said anything about her mismatching on the last round table.

    But I hope we're having one for tonight's episode.

  19. steups // 15/4/07 8:15 PM  

    Yeah, you said something about a red bra when you taped your audio

  20. Shauntay (Chance's Wifey) // 15/4/07 8:17 PM  

    GAWD I CAN'T WAIT TO SEE CHANCE TONIGHT! I BET HE WAS LOOKIN GOOD!

  21. lareigna // 15/4/07 8:18 PM  

    Are you sure?

    Steups, you flatter me. I would have never thought my words were so memorable.

  22. Shawn // 15/4/07 8:19 PM  

    Steups can you hit up Revenge for me.

  23. Danger Zone // 15/4/07 8:20 PM  

    How true on Lala shoes! Her shoes were stunning ...LOVED them.

    New York look is so ...............

  24. Jane // 15/4/07 8:21 PM  

    Quanda

    did tango yell at whiteboy?

  25. lareigna // 15/4/07 8:21 PM  

    .........$2 whoreish?

  26. Shauntay (Chance's Wifey) // 15/4/07 8:22 PM  

    THE DRESS WOULD HAVE LOOKED BETTER IF IT WAS RED.... MAYBE THAT'S JUST BECAUSE IT'S MY "FAVORITE" COLOR.

  27. Shauntay (Chance's Wifey) // 15/4/07 8:23 PM  

    LAREIGNA, DON'T BE USIN' MY "$2 HOE" LINE

  28. steups // 15/4/07 8:23 PM  

    Lareigna? Memorable?
    I play that thing every two days...

    Quanda, do you mind saying what you wore to the Reunion Show?

  29. Danger Zone // 15/4/07 8:23 PM  

    Jane the Reunion Show has not aired! Leave me alone Tango was Tango.

    Lareigna...we share the same thoughts.

  30. lareigna // 15/4/07 8:25 PM  

    I know we do, dz.

    Example:

    Whiteboy is so...........

  31. Danger Zone // 15/4/07 8:26 PM  

    A black halter top dress with a black strapless bra and four inch black strappy heels.

  32. Danger Zone // 15/4/07 8:26 PM  

    ....f@cking hot my coochie twitches

  33. Jane // 15/4/07 8:26 PM  

    Come on Quanda it like 35 minutes until it airs, give me something even in code no one will care

  34. Shawn // 15/4/07 8:29 PM  
    This comment has been removed by the author.
  35. lareigna // 15/4/07 8:30 PM  

    I wish I could wear a halter or something strapless. But I can't. Because I'm extra big chested. But I have the common sense to not want to look like a retarded prostitute about to board the short yellow bus to go to the set of Moulin Rouge. I will not wear something that I can't wear a bra with.

    If you want the big yummies, you have to understand and take the cons of having them. Plain and simple.

  36. lareigna // 15/4/07 8:30 PM  

    Exactly the same thing I was thinking!!!!!

    Are we clairvoyant or what?

  37. Jane // 15/4/07 8:31 PM  

    lareigna

    is whiteboy shorter in person than on tv?

  38. Anonymous // 15/4/07 8:32 PM  

    danger zone stop i'm eating food

  39. steups // 15/4/07 8:34 PM  

    The bra was too much information...not to mention a big lie.
    Aint no way in hell you can wear a strapless bra, lmfao.

    Is NASA making bras, these days?

  40. steups // 15/4/07 8:34 PM  

    whiteboy can't be shorter in person. If he was any shorter he'd be a dog

  41. revenge // 15/4/07 8:35 PM  

    steups they do have the ones that are just stickers.

    goddamn it, i dont have any boobies so i would know about halters or any of that.

    shawn wusup mamacita...ill sign on to google chat.

  42. Shawn // 15/4/07 8:35 PM  

    Sorry that wasn't meant for you all.

    Steups look at the picture very close and you will see the dress.

  43. Danger Zone // 15/4/07 8:38 PM  

    Oh hell to the muthaf@ckin' naw!

    First @sshole that make strapless and backless bras for my size.

    lmao when you get a p@ssy and grow some breasts talk to me until then don't tell me what I didn't wear. I don't need to lie!

  44. steups // 15/4/07 8:38 PM  

    BREAKING NEWS:::Whiteboy refuses to sign autographs.

    Now why would anyone ask for that boy's autograph? I'd ask Imus for an autograph before Whiteboy

  45. steups // 15/4/07 8:40 PM  

    strapless bra for Quanda.

    Lord have mercy...I can't even picture that in my dreams.

  46. revenge // 15/4/07 8:42 PM  

    hmph.

    am i fucking invisible?

  47. steups // 15/4/07 8:42 PM  

    What am I supposed to see, Shawn.
    All I can see is New York seems to have reduced her breasts size

  48. steups // 15/4/07 8:42 PM  

    No Rev, you aren't....you were saying?

  49. Jane // 15/4/07 8:42 PM  

    Steups
    you asshole, she said he would'nt sign trendz's CD,

    She said she did'nt have anything else on her for him to sign or else he would have.

  50. Anonymous // 15/4/07 8:43 PM  

    danger zone watch your mouth this is sunday gods day LOL

  51. steups // 15/4/07 8:44 PM  

    He said he wouldn't sign.
    The details bore me

  52. Shauntay (Chance's Wifey) // 15/4/07 8:46 PM  

    Did New York lose the weight she gained on and after the show because she looks... Not fat. Who the hell want's Whiteboy's autographs? Whiteboy sweetheart, Their not coming over to you to get your autograph... They want Pitbull's.

  53. steups // 15/4/07 8:49 PM  

    lmfao at Shauntay.
    If you were 7 years older you'd be the perfect woman

  54. SpeaKnTrutH // 15/4/07 8:50 PM  

    hey all

    only ten mins. left. i'll be back on later to see what every one has to say abou the show.

  55. SpeaKnTrutH // 15/4/07 8:51 PM  

    abou = about

  56. revenge // 15/4/07 8:51 PM  

    if i had a dollar for everytime i read steups' saying someone is the perfect woman i could have my son's college fund filled.

  57. Danger Zone // 15/4/07 8:51 PM  

    Everyday is God's day and everyday I sin.

  58. misterballer // 15/4/07 8:53 PM  

    that bra is what fbi cops wear so they can take weapons out, is he planning to kill someone!>?????

  59. Shawn // 15/4/07 8:53 PM  

    Club clothes are so nice.

  60. Jena Tells Ya // 15/4/07 8:53 PM  

    Lala's Shoes were the best shoes I have everseen. The picture doesnt really show that but in person I starred at thenm all day. diamond shoes.

  61. revenge // 15/4/07 8:53 PM  

    shawn check ur mail woman

  62. Danger Zone // 15/4/07 8:54 PM  

    Hello Revenge, and you are so correct about the tape. I use to use the tape but I don't wear those type of halters anymore.

  63. Shawn // 15/4/07 8:54 PM  

    OK I know I am late with this but they make strapless bras up 64JJJ or maybe higher.

  64. misterballer // 15/4/07 8:55 PM  

    yes 5 more minutess

  65. revenge // 15/4/07 8:56 PM  

    quanda, i use the tape to add.

    like how the transvestites do it.

    ::sigh::

  66. steups // 15/4/07 8:56 PM  

    Yes but I always qualify the statement Rev.
    With you, I always say "you are the perfect woman"

  67. Jena Tells Ya // 15/4/07 8:56 PM  

    from theback the bra looks even worse she had her mic pack in it so it was all wired up. LOL

  68. misterballer // 15/4/07 8:58 PM  

    dang steupz tryn to spit game out lmao

  69. Shauntay (Chance's Wifey) // 15/4/07 8:58 PM  

    I Don't wanna get you put in jail steups. LOL

  70. Aurelius (aka bhattipimpin88) // 15/4/07 8:58 PM  

    NY creeps me out

  71. Danger Zone // 15/4/07 8:59 PM  

    LOL @ Jena...I loved the shoes but I was starring at Whiteboy. Don't ask me what in the hell happen at the taping.

  72. misterballer // 15/4/07 8:59 PM  

    yeahh..bhatii, u bout to watch it 1 more minute

  73. misterballer // 15/4/07 9:00 PM  

    CYA GUYS BOUT TO WATCH IT..HAIL YEA

  74. Jena Tells Ya // 15/4/07 9:00 PM  

    omg it on gotta go

  75. Aurelius (aka bhattipimpin88) // 15/4/07 9:01 PM  

    yeah I gotta use the "facilities" though :{

  76. misterballer // 15/4/07 9:02 PM  

    huh

  77. Shawn // 15/4/07 9:02 PM  

    Don't talk about the tape.

    I have a story about that one.

    hey is Rico in Jail.

  78. Aurelius (aka bhattipimpin88) // 15/4/07 9:08 PM  

    shit who's in jail...rico ???

  79. misterballer // 15/4/07 9:08 PM  

    lmao romance romance romance sk tsk tsk

  80. Shawn // 15/4/07 9:08 PM  

    LOL

    What is going with the booty dance. OMG that was nasty.

  81. misterballer // 15/4/07 9:09 PM  

    INO....damn if you gonna twirk yo stuff in fron of millions of people, ya gots to do it good

  82. Shawn // 15/4/07 9:10 PM  

    Did you all see that shit when the camera caught her ass.

    I'm in engage to his ass.

    Priceles.

  83. steups // 15/4/07 9:11 PM  

    They should put Whiteboy in jail for assaulting the Fashion Police.

  84. Shauntay (Chance's Wifey) // 15/4/07 9:11 PM  

    My baby Chance is BALLIN' You see that stack he had?

  85. Danger Zone // 15/4/07 9:13 PM  

    He looked good in his outfit.

    *shivers with lust

  86. misterballer // 15/4/07 9:13 PM  

    lmao, this junk is so tight.

  87. misterballer // 15/4/07 9:14 PM  

    EW HER MOM!!!

  88. SpeaKnTrutH // 15/4/07 9:15 PM  

    OMG NY mom's weave/wig looks 1000% better

  89. misterballer // 15/4/07 9:15 PM  

    she talks about the lord and theres fire behind her lmao

  90. misterballer // 15/4/07 9:16 PM  

    QUANDA WHAT ARE YOU WEARING AT THE TIME!!!!!

  91. misterballer // 15/4/07 9:17 PM  

    tf 12 pack did a back flip

  92. misterballer // 15/4/07 9:19 PM  

    lmao heats mom and grandma

  93. misterballer // 15/4/07 9:20 PM  

    omg ewwww pumkin and mr.boston (pumkin u can get me instead)

  94. Julie // 15/4/07 9:21 PM  

    pumkin and boston ewwww thats so weird! she probably just wanted to add another reality show to her list!

  95. steups // 15/4/07 9:21 PM  

    Mister B...asking Quanda what she's wearing?
    Damn, you Internet kids are so sleazy, lmao

  96. Shawn // 15/4/07 9:22 PM  

    Question

    If you are looking for love why are you hiding the engagement ring in your mouth.

  97. Anonymous // 15/4/07 9:22 PM  

    I love reading everyone's comment and I couldn't resist commenting so far because this is the BEST REUNION SHOW EVA!!!...just LMAO every 2 seconds...

  98. steups // 15/4/07 9:22 PM  

    Hey Julie...

  99. Danger Zone // 15/4/07 9:22 PM  

    A BLACK DRESS AND I HAVE DREADS.

  100. misterballer // 15/4/07 9:25 PM  

    shutup the hell uo steupz lmao

  101. Anonymous // 15/4/07 9:25 PM  

    Boston and Pumpkin is just.....nasty.

  102. misterballer // 15/4/07 9:26 PM  

    i no i hate mr.boston now!!!

  103. misterballer // 15/4/07 9:26 PM  

    i no i hate mr.boston now!!!

  104. Danger Zone // 15/4/07 9:26 PM  

    I am soooooooooooo jealous right now. And what can I write about after it airs.

    GEEZUS!

  105. misterballer // 15/4/07 9:27 PM  

    damn, real look like a f'n pirate with that hair, i saw him on pirates of the mothaf caribbean

  106. misterballer // 15/4/07 9:28 PM  

    why did mr.boston and ny kiss wtf

  107. misterballer // 15/4/07 9:28 PM  

    WTFFFFF theres two hail naw he blow this shi up.

  108. misterballer // 15/4/07 9:30 PM  

    chance looks upset

  109. misterballer // 15/4/07 9:31 PM  

    OMG THEY HAD SEX wtf just stop this show right now

  110. Danger Zone // 15/4/07 9:31 PM  

    Y'all are killing me.

  111. lareigna // 15/4/07 9:31 PM  

    OMG. PUMKIN AND BOSTON

  112. Danger Zone // 15/4/07 9:32 PM  

    I heard about the allege sex months ago.

  113. Danger Zone // 15/4/07 9:32 PM  

    Did you all see what happened next?

  114. misterballer // 15/4/07 9:33 PM  

    quanda whatare you wearing on the show, I want to find u ( not in the perverted way (steupz))

  115. misterballer // 15/4/07 9:33 PM  

    yes the best commercial is on

  116. steups // 15/4/07 9:33 PM  

    I've seen 90 yr old women move faster than Whiteboy did to get to that stage...what a fucking punk

  117. Danger Zone // 15/4/07 9:34 PM  

    omg.....I've just heard they edited it out

  118. SpeaKnTrutH // 15/4/07 9:34 PM  

    stop the press....did ya'll see how NY wiped her mouth after mr. boston's brother kissed her LMAO

  119. Danger Zone // 15/4/07 9:34 PM  

    Geezus,Mary, Mother and Joseph....why.....why.....why!

  120. Shawn // 15/4/07 9:35 PM  

    Oh I love that commerical with the guy in the bathroom.

    Hey Mrs. Booty Ti-Gi are you around?

    LOL

  121. steups // 15/4/07 9:35 PM  

    We saw last season when you really want to fight how you bull charge that stage not Whitegirl who is like looking around for security to stop him

  122. steups // 15/4/07 9:36 PM  

    Yes Q, we know they cut out the argument with Pumkin, Sister P and NEW yORK

  123. Danger Zone // 15/4/07 9:37 PM  

    Shut up you weren't there! And I can't write about anything they've edited out.......

    GEEZUS mary mother and joseph

    someone shoot me!

  124. SpeaKnTrutH // 15/4/07 9:37 PM  

    and how come NY didn't have anything to say about what chance said in the limo....Shauntay i guess your boy wasn't lying

  125. Shauntay (Chance's Wifey) // 15/4/07 9:38 PM  

    What the hell was Chance and Real talking about? I couldn't understand a word they said. But they looked good though.

    Boston & Pumpkin... Excuse me while I go throw up!

  126. misterballer // 15/4/07 9:40 PM  

    yeah real knows what to say.

  127. misterballer // 15/4/07 9:41 PM  

    Charm school guy version lol

  128. Danger Zone // 15/4/07 9:41 PM  

    I'm going to lay down my head hurts.

  129. misterballer // 15/4/07 9:42 PM  

    oh snap, chance roasted DA HELL UT OF TANGO. GO CHANCE!!!!!!!!!!!!

  130. misterballer // 15/4/07 9:42 PM  

    dang whiteboy tryn all to act hard. shoot

  131. misterballer // 15/4/07 9:43 PM  

    hope ya feel betta

  132. misterballer // 15/4/07 9:43 PM  

    quanda were you wearing purple???

  133. lareigna // 15/4/07 9:44 PM  

    What was cut out?

  134. misterballer // 15/4/07 9:44 PM  

    fight scene;pumkin I figured that

  135. lareigna // 15/4/07 9:44 PM  

    were you there Steups?

  136. misterballer // 15/4/07 9:45 PM  

    no, he wasnt

  137. lareigna // 15/4/07 9:45 PM  

    Who fought Pumkin and Ny?

  138. steups // 15/4/07 9:45 PM  

    Well there's all the proof I needed...Whiteboy est tres stupide

    Wood had his baby finger on Whiteboy and stopped him from going to the stage

  139. Shawn // 15/4/07 9:45 PM  

    This shit is so funny.

    OMFG.

  140. misterballer // 15/4/07 9:45 PM  

    you didn't know lareigna, I'm steupz little brother.

  141. misterballer // 15/4/07 9:45 PM  

    master splinter; that junk was funny

  142. lareigna // 15/4/07 9:46 PM  

    Sorry for all the questions. My mind is still reeling from the Pumkin Boston thing.

  143. SpeaKnTrutH // 15/4/07 9:46 PM  

    i'm sorry but Steups i have to agree with you Whiteboy didn't look like he was making much of an effort to run up on Tango

  144. misterballer // 15/4/07 9:46 PM  

    yeah me two, I'm watching it with steupz

  145. lareigna // 15/4/07 9:46 PM  

    For real misterballer?
    That shit was funny.

    Steups, stop hating.

  146. steups // 15/4/07 9:47 PM  

    Lareigna, your boy is all mouth...lmfao.

    I am done with the show, I've seen enough; I don't care about what happened thereafter.
    I am glad they showed WB as a punk

  147. Shawn // 15/4/07 9:47 PM  

    Why fight. Tango was the one looking stupid. All of that was uncalled for.

    Damn I'm starting to feel sorry for her.

  148. Danger Zone // 15/4/07 9:47 PM  

    QUANDA WAS WEARING A BLACK DRESS.

    QUANDA WAS WEARING A BLACK DRESS.

    QUANDA WAS WEARING A BLACK DRESS.

  149. misterballer // 15/4/07 9:47 PM  

    yeah of course! We bloods

  150. Danger Zone // 15/4/07 9:48 PM  

    OMG....

  151. misterballer // 15/4/07 9:48 PM  

    hey steupz go get me a drink im in the livin room

  152. misterballer // 15/4/07 9:49 PM  

    lol,implants

  153. lareigna // 15/4/07 9:53 PM  

    Tango was looking stupid as hell. Ant it wasn't because of what he said but because of what he was sitting next to.

  154. misterballer // 15/4/07 9:56 PM  

    WTF IS GOING ONNNNN

  155. B // 15/4/07 9:57 PM  

    AH HAHAHAHAHA! I love it.

  156. misterballer // 15/4/07 9:57 PM  

    THISSS IS HILAAAAAAAAROUSSSSSSSS

  157. misterballer // 15/4/07 9:57 PM  

    brotha steupz you seein this junk

  158. Cael // 15/4/07 9:57 PM  

    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
    OOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!

  159. lareigna // 15/4/07 9:57 PM  

    2-inch dick!!!!!

  160. misterballer // 15/4/07 9:57 PM  

    i see the grin on chance

  161. lareigna // 15/4/07 9:58 PM  

    HOLY SHIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  162. misterballer // 15/4/07 9:59 PM  

    it zooms up on i love NY

  163. Julie // 15/4/07 9:59 PM  

    aw i feel bad for new york sort of...she should have picked chance!

  164. SpeaKnTrutH // 15/4/07 9:59 PM  

    THIS WAS A CLASSIC......LMAO

  165. misterballer // 15/4/07 10:00 PM  

    ny is a dumbass, she better leanrned her mistake and not talk trash anymore.

  166. misterballer // 15/4/07 10:00 PM  

    charm school time

  167. Shawn // 15/4/07 10:01 PM  

    NEWWWWWWWWWWWWWWWW YOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKKKKKKK

    GOT CARRY .

  168. rewind // 15/4/07 10:01 PM  

    I don't see how the ending was unexpected, New York brought this on herself by talking about Tango's mother. Unless this was all for show...

  169. lareigna // 15/4/07 10:02 PM  

    2 inch dick 2 inch dick 2 inch dick 2 inch dick 2 inch dick 2 inch dick

    I actually feel kinda bad for her.

  170. Anonymous // 15/4/07 10:02 PM  

    I agree the bra is a bit much. She could have worn pasties.

  171. Danger Zone // 15/4/07 10:02 PM  

    Did you all like the show?

  172. Steve [LOVES NEWYORK] // 15/4/07 10:02 PM  

    I CANT BELIEVE THIS SHIT. TANGO IS A FAKE ASS HOMO. AND THE WHOLE TIME I WANTED HIM TO WIN?!??! AND THEN HE DOES THAT SHIT?!?!!?!?! TANGO CAN DIE AND ROT IN HELL.

  173. steups // 15/4/07 10:03 PM  

    I don't ever want to hear, read or see symbols illustrating Whiteboy's swagger,,,,because he has none.

  174. misterballer // 15/4/07 10:03 PM  

    damn dontello tore NY up

  175. sayitright_maneater // 15/4/07 10:03 PM  
    This comment has been removed by the author.
  176. Shauntay (Chance's Wifey) // 15/4/07 10:03 PM  

    OMG... She might start dating Chance! NOOOOOOO! *Cries*

  177. lareigna // 15/4/07 10:03 PM  

    ILNY 2 anyone?

  178. Anonymous // 15/4/07 10:04 PM  

    Lmaooooo.

    ANother season please!

  179. steups // 15/4/07 10:04 PM  

    Funny how y'all believe the show is fake and scripted but when NY is dumped; suddenly y'all beleive it's real.

    This was setup to have an ILNY 2.Tango didn't dump anyone

  180. misterballer // 15/4/07 10:04 PM  

    watch liek I said before, history will repeat itself. She will bring chance back in. hell get rejected than a show for chance.

  181. Danger Zone // 15/4/07 10:05 PM  

    Well he has plenty of swagger whether you want to read about it or not!

  182. misterballer // 15/4/07 10:05 PM  

    yeah brother is right (lol)

  183. sayitright_maneater // 15/4/07 10:06 PM  
    This comment has been removed by the author.
  184. Anonymous // 15/4/07 10:06 PM  

    ok, so that part were tango said the engagement was off was so fake...it was totally edited...but good for him having the b@lls to stand up for his mother.

  185. misterballer // 15/4/07 10:06 PM  

    no tango was right.

  186. misterballer // 15/4/07 10:07 PM  

    master splinter taught him well. I saw that junk TMNT

  187. Danger Zone // 15/4/07 10:07 PM  

    You are not alone.

  188. misterballer // 15/4/07 10:08 PM  

    yes the blogg. I rememeber that blog brother steupz.

  189. sayitright_maneater // 15/4/07 10:09 PM  
    This comment has been removed by the author.
  190. Jane // 15/4/07 10:09 PM  

    Tango still can't escape the 2 inch dick comment though.

  191. Shawn // 15/4/07 10:09 PM  

    Getting dump 3 times is not good.

  192. misterballer // 15/4/07 10:09 PM  

    you did maneater, awesome did you see quanda. (o)(O)

  193. Anonymous // 15/4/07 10:10 PM  

    oh yea, and yell yeah this ish is fax

    "..maybe i should be more selective" equals season 2
    -anny from 10:06

  194. Danger Zone // 15/4/07 10:10 PM  

    I don't know if it's a lie but she's been saying that for awhile.

  195. sayitright_maneater // 15/4/07 10:10 PM  
    This comment has been removed by the author.
  196. misterballer // 15/4/07 10:11 PM  

    what really lmao

  197. steups // 15/4/07 10:11 PM  

    If Chance has a big dick they should use mine to put out fires in California

  198. sayitright_maneater // 15/4/07 10:11 PM  
    This comment has been removed by the author.
  199. steups // 15/4/07 10:12 PM  

    sayitright, say it now girl....lemme read all the parts where Whiteboy didn't do anything.

    Spill the beans girlfriend I have a recap to write

  200. misterballer // 15/4/07 10:12 PM  

    lol and if steupz has a big dick they would use myne to end world hunger,stop global warming and world peace. Oh dang thats true

eXTReMe Tracker